Klarte ikke løgndetektor

1. céltalan szórakozás, ún. "butaságok" (gyakran bennfenntes, emiatt élvezhetetlen jelleggel)___________ 2. hasznos rész: yves/ív nyelvlecke: elmélet az alapoktól. yves/ív -ABC, dialógusok, olvasmányok igény szerint. feladatgyűjtemény tervbe véve. , valamint: "Mi is az az yves/ív?" -egy kis történelem, a kezdetektől napjainkig. Tagok, szimpatizánsok, élő beszélők névsora____________ 3. papagájkultusz

Monday, August 29, 2005



meg sosem raktam fol kepet a blogra, hat most ezert.
meg ideje felfedni magam.

s hogy ennek a postnak is legyen valami koze az yves-hez, jojjon most egy kis feladvany (amit kizarolag szakkorjarok tudnak megfejteni, igy annyira nem igazsagos): honnan ismeros a rozsaszin-polos kep? hol, mely' forumon lathattatok mar viszont ezt a motivumot, ill. mely' mualkotas letrejottet szorgalmazta az emlitett rozsaszinpolos kep? valaszokat yves-nyelven blogcommentkent megirod, yves-es jutalmad, ajandekod megkapod.

s meg egy feladvany: mit abrazol ez a kep?

13 Comments:

  • At 11:54 AM, Blogger Salamonz said…

    duduum! izi pizi fimokev zspvizi! hokeffokezsi bfokeg, vuvu, hokegy pufi pip!
    ugyes vagyok mi es meg elso is!!!!!
    bocsanat de nem megy tobb ivul, mert kutya faradt vagyok, kicsinal az uj kurva annyat caffe nero munka, es meg igazabol el sem kezdtem...
    amugy nagyon orulok, hogy vegre van kep onrol a blogjan! szep! amugy kirol keszult a masodik kep?
    csok
    sne

     
  • At 2:32 PM, Blogger iszting said…

    hoho, ezt nem tudtam megfejteni: "izi pizi fimokev zspvizi! "....
    de a te megfejtesed a rozsaszinpolos keprol HELYES, kitalalom meg a nyeremenyt, elnezest.
    jaj, meg valamit nem ertek: "amugy kirol keszult a masodik kep?
    " -marmint hogy erti? ez egyfajta trefa? hiszen mindket kepen, amelyek embert abrazolnak, en volnek.
    de majd meselj a cafe nero-rol. sok erot addig is!

     
  • At 2:01 AM, Blogger Virtualista said…

    sne yves tudasa meglepoen es egyben elkeseritoen kivalo, en sose juthatok el erre a szintre. Ezuton is garatulalok! A munkajarol meg nem is hallottam sokat, de hat kitartas hozza kisanyam, milyen hely az a cafe nero?
    Igazandibol nem tudtam nem eszrevenni, h a harmadik kephez meg nem erkezett megfejtes, nos ez a kep nyilvanvaloan a norvegiaban oshonos deszka-halak rajat abrazolja, eleg jol elcsipett pillanatban, mikor felveszik a jellegzetes teto alakot. Vagy nem?
    A masodik kepben talan kicsit zavaro, hogy eppen az asztalon lathato kosarkat kapja be szajaval, es a fura szogben raadasul meg nehezebb felismerni ont Yves-mesternonk. De bennem nem volt ketseg a kepen lathato szemelyt illetoen.
    Meg egy ucso dolog: a csutortoki aerob ora helyett valasztom az alvast, kezdek nagy lemaradasban lenni, 30 eves fejjel mar nem kielegito a napi 5 ora szundi. ;( De a csut esti porogram meg all termeszetesen.

     
  • At 2:52 AM, Blogger Salamonz said…

    jaja, bocsanat, megnezem megegyszer azt a kepet! es elnezest ezert is :izi pizi lemon szkvizi=gyermekmondoka.
    nerorol majd meselek reszletesen igerem am! kisakkoztam mi lesz csutorokon, na annyira nem volt nehez, es lelekben a salamon csalad is ott lesz!
    csok holgyeim!

     
  • At 6:37 AM, Blogger iszting said…

    dokeru,
    pöna a harmadik kepre valo reakciot, am nem, sajnos helytelen a megfejtes. tovabbi probalkozasokat varunk a szerkesztosegbe.
    aerobicot megertem, kulonben is, lehet, h en sem mentem von' (mar fogalmazgattam magamban, hogy adjam be neked), mert helyette inkabb jol levagatom a hajam. remeljuk, raer a fodraszom-unokatesom, most aszongya, de en nem kiabalnam el.
    bea, neked terveznek egy hosszabb kiseloadast aerobic-temaban, azert nem reagaltam meg aerobicos felveteseidre. csak alaposan, hiszen ismersz.
    valamint: nono, lehet, h nem is tudjatok ti, mi lesz csutortokon. majd utana beszamolok, addig is: csssssssss!
    most en is szaladok kulonfele orvosokhoz (ej, drukkoljatok az en hormonszintemer', csak ennyi, amit egy medve ker, az en testem is tiltakozik; nem, nem akarok magamban gyereket meg, hagyjatok, hagyjatok mar!), de majd talan frissitek itten, meg folrakok olyan kepet is, amin folismerheto vagyok, mert megvallom, ez az eset kicsit elkepesztett.
    minden jot, kedves nebulok!
    i

     
  • At 10:55 AM, Blogger Salamonz said…

    ooh (s'ur nem irja le osszes velemenyet mert ujra szigorunak hinnek. pedig nem az).
    en azt hittem hogy csut az 5 eves dolog, vagy nem? ha meg ugyis honaljban van holnapig, akkor meg minek a titok? (ha kell a titok, kitorlom ezt a kommentet!)
    a 3.kepre megfejtes-tipp: w.a. szulohazanak egbolt feloli burkolata.
    s'ur

    ps: amugy iszting, nem reagalt az elozo post kommentjere, kozben azt terjeszti h nem is irnak maganak! es a sigrid? (aj, ez megint szigoru?)

     
  • At 1:15 AM, Blogger Virtualista said…

    Kedves blog-tulajdonos asszonysag! Az urammal azt tervezzuk, hogy egy eddig ki nem probalt iranyban vennenk igenybe budapest biringauthalozatat, megpedig huvosvolgy fele indulnank, az idopont meg bizonytalan, meg meg merkliket is gyozkodni kell talan kicsit, de akar szervezhetnenk be par biringast is meg, es akkor tok jo kis csapatos vonulas lehetne. Mit szol hozza az on kis csaladja? Jelige: ajerobikk nelkul is szep az elet - nyaron.
    Kozepso kepen meditaltal tan?

     
  • At 2:23 AM, Blogger iszting said…

    tyo,
    kivancsi lennek azer', mely' velemenyedet nem irod le, szigorusaggalvadolastolrettegven. mingya' megnezem, mire nem reagaltam a multkor, poki addig is. maeste-temat most ma' pihentetnem, amig kb. holnaputan este nem lesz.
    off:sigrid: tod, tyo, rengeteg norvegot hivnak igy, vagy nagyon majdnem igy, van pl. sigurd, sigfrid, siri, stb., de mig abban biztos vagyok, h: sigurd-ferfi, sigfrid-noi, siri-noi nev, addig -megvallom- a sigridben kisse elbizonytalanodtam. de tulajdonkeppen barmelyik is, nem, ne haragudj, tyo, de nem kell.
    dokeru, remek a huvosvolgy-terv, de mikoron?

     
  • At 2:30 AM, Blogger iszting said…

    figyeljetek, most eszrevettem, h szeptember lett.. ah, a szomorkas oszi szelek. ah, parizs az en bakonyom.
    ah, ujabb roham.....elmegyek inkabb a kaiser's-be.

     
  • At 4:11 AM, Blogger Salamonz said…

    oh, a sigrid amolyan kivancsisag volt, ha elolvasta figyelmesen a levelem. viszont csak arra akartam felhivni a figyelmet, hogy nem reagal, de nem szemrehanyni akartam, tudom, hogy nem egyszeru odaat sem.
    a szigorisagomtol pedig en magam rettegek, hogy tudnek igy majd a gyerekeim szemebe nezni???

    a kirandulas csodaszep otlet, gondolatban magukkal tekerek. en amikor arrajartam, nem szerettem a huvosvolgyi ut kitarto emelkedeset, viszont at lehet vagni a szomszedos erdon, ami csudaszep!
    s'ur

     
  • At 4:44 AM, Blogger iszting said…

    herr s,
    elnezest figyelmetlensegemert, remelem, azert megbocsat es tovabbi kozleseit is erdemesnek tartja velem megosztani.
    i

     
  • At 6:41 AM, Blogger Virtualista said…

    Huvosvolgy tema szombat delelottre eshetne, es akkor frissen, kisportolva (uj ertelmet nyer ez a szo szamomra) varhatjuk este Juco jelentkezeset.

     
  • At 8:20 AM, Blogger iszting said…

    na, dokeru, lehet, h az nem, mer' annyi mindent terveztunk hetvegere, h felsorolni sem merem. pl.:massszazs+minden kenyeztetesre menes (amit meg a haveroktol pl. huko, zoldek, kaptunk naszajiba), nagymamam meglatogatasa...jaj, de tenyleg nem csinalok felsorolast.
    majd a te blogodba is irok mihamarabb, na de amugy is mindjart talalkozunk,
    adjoe:i

     

Post a Comment

<< Home