Klarte ikke løgndetektor

1. céltalan szórakozás, ún. "butaságok" (gyakran bennfenntes, emiatt élvezhetetlen jelleggel)___________ 2. hasznos rész: yves/ív nyelvlecke: elmélet az alapoktól. yves/ív -ABC, dialógusok, olvasmányok igény szerint. feladatgyűjtemény tervbe véve. , valamint: "Mi is az az yves/ív?" -egy kis történelem, a kezdetektől napjainkig. Tagok, szimpatizánsok, élő beszélők névsora____________ 3. papagájkultusz

Tuesday, September 06, 2005

közelg, közelg az idő

eloszor is szeretnem jelezni, h doratrinity a blogjaban engem szandekosan a valosagosnal sokkal rosszabb szinben tuntet fol.
egyreszt ahogy o leirja, h a "hosszu szoknyaban valo pisilest meg gyakorolni kell", na, abbol en valami egeszen masra gondolnek, mint ami valojaban tortent. masreszt: igen, ittasan nem konnyu biciklizni, gondolom, ezert van az, h ti meg sem probaltatok;-) en igen, es sikeresnek konyvelem el, amennyiben
-nem estem el
-nem utottem el senkit-semmit
-nem tertem le a bicikliutrol
szoval alszenteskedik itten ez a harmincas no...biztosan irigykedik ram, aki a HUSZONEVESEK gondtalansagaval dontom le a caipirinhakat majd kacskaringozok a margit-hidon.
na de larifari&papperlapapp, helyette inkabb kiirnek, jaj, elnezest, kiirnAK egy nepszavazast. itt most nem 2 igent kovetelek, mert annak nem lenne ertelme, a ket kerdes ugyanis egymast kolcsonosen kizarja. affele vagy-vagy balhe ez.
a kerdesek pedig:
1.inditsak-e uj blogot, amikor kimegyek norvegba, azaz mintegy egy het mulva, azaz tehat kerem alassan egy teljesen uj blogot?
2.vagy inkabb forduljon at eme yves-blog egy nordic trip -nils holgersson csodalatos utja eszakon -mein/e/ trondheimische/r/s abendteuer -es ist gesund, im norwegen zu leben -tipusuba?
he?
ja, amugy ma nincs yves-nyelvlecke, jooooooooo?, mert
-rendbe kell rakni az egesz lakast
-allergias vagyok nagyonnagyonnagyonnagyon vagyok nagyon...jaj, roham
-kulonben meg lassan elfogy az elmeleti yves-anyag. inkabb mostantol mar feladatokat kene adni, no, benne lennetek?
ingrid ingridsson

13 Comments:

  • At 10:37 AM, Blogger Salamonz said…

    hokefu!
    en maradnek ennel a blognal, nincsenek itt kobevesett szabalyok, lehet itten kerem csapongani, egy kis iv egy kis norveg kaland!
    uristen mar csak egy het!! nagyon keszul? vagy annyira nincs is mit keszulni? hiszen mi az a harom honap! vegyen egy nagy-nagy borondot es csomagolja bele a ferjet es mast nem is kell vinnie, egy ferj meg mindig jo ha keznel van!
    milyen lett a haja?
    csok sne

     
  • At 12:54 PM, Blogger Virtualista said…

    A haja nagyon kiraly lett, francia lett az asszonka teljesen. ;))
    Nemsokára fényképekkel várom önöket kistaskamban, amelyen egyrészt megtekinthetik I asszony új frizuráját, de főleg a bizonyítékokat a szoknya hossza és a mosdóban tett látogatás közötti összefüggésről, ezzel belátom azt is, h nem a kájpirinyák okozhatták a "balesetet", hanem egyszerűen a szoknya szokatlan hossza.
    Amúgy valóban a legfőbb érzelem az irigység volt, amit így utólag azonosítok magamban, mikor visszagondolok a múlt hétvégére, mikor is az ifjú (nálam pont tíz évvel fiatalabb!) asszonka a számolatlanul fogyasztott kájpirinyák ellenére is oly fürgén tekert el ragyogó kék biciklijén a korai szombat éjszakába, alig 11 órával később pedig frissen és üdén jelent meg a Retek utca tetején férjével egyetemben.
    Tényleg érdemes lesz megnézni a fotókat, ja és a szavazásról se feledkezzünk meg. Igen. Azaz érted, nna, folytasd ezt hát persze. És legyen HF feltétlenül, de kérem ne legyen túl szigorú a nebulókkal, ja és javaslom az yves szótár elkészítését, addig igyekszem felhajtani egy kiadót a kiadás céljára, mi másra. Üdv innen a petefészekből, ahova akár a jobb akár a bal petevezetéken is bejuthattam. pampapamm

     
  • At 12:33 AM, Blogger Virtualista said…

    zér geérte frau Ingrid, keveset hallunk önről mostanában, pedig szeretnénk yves feladatokon törni a fejünket
    lehet róla szó?

     
  • At 5:40 AM, Blogger Salamonz said…

    kedves i, en lehet hogy uj norveg-blog inditasara buzditanam, talan mert annyira kedvelek uj blogokat inditani jomagam is. ellenkezo esetben az yves-tanok letisztazasat, elkuloniteset javasolnam, tamogatva trin inditvanyat.
    es vegre fotok az esik-en, es egy felhivas a hollosyn.
    s'ur

     
  • At 5:54 AM, Blogger iszting said…

    ah, elnezest (szabad egy mellnezest?), am surusodik a keszulodesi program s ezzel egyuttal valaszolok bea asszony kerdesere: ja, ja , keszulodom man nagyon, sok inteznivalo nincs, vagyis kozepesen sok van, viszont sok haver-talalka meg orvos, de azert nyugtalan vagyok, mert szervezo norvegjaim megtagadva a norvegokrol kialakitott kepe(me)t, miszerint ok orult precizek, gondoskodoak, elorelatoak, minden e-mailre 24oran belul valaszolnak es egyaltalan, meg azt is elmagyarazzak, hogyan kakilj a wc-n es hasznald utana a papirt -szoval fellazadtak tan es bad boys image-t oltottek, mindenesetre kurvara nem valaszolnak semmilyen kerdesemre, meg azt sem tudom, kitol, hol kene megkapnom az osztondijamat, mennyibe kerul a szallasom (sot, meg azt sem arultak el, van-e szallasom es, h az hol van, amig nem kerdeztem ra tobbszor is...)furcsa, kerem, kulonos.

    no, dora, ugy erzem, mi elbeszelunk egymas mellett (ez mar biztos, h a korral jar), szoval en nem azt mondtam, h NEM voltam ittas es EZERT NEM pisiltem le a szoknyamat, mint ahogy azt a maga reakciojabol gondolni lehetne (megpedig:"ezzel belátom azt is, h nem a kájpirinyák okozhatták a "balesetet", hanem egyszerűen a szoknya szokatlan hossza."), epp' ellenkezoleg: ittas voltam, de ettol meg nem pisiltem le a szoknyamat. es kulonben is, annyira foglalkoztat mar ez az egesz, hiszen abbol, h te ezt feltetelezed, arra a kovetkeztetesre jutottam, h te le tudod pisilni a sajat hasadat, ejha, majd megtanitasz engem is?
    a fotok egyebkent remekek, koszontuk, koszontuk!
    co asszonysag lathatja rajtuk kicsit a hajzatomat is, am majd csinalok direkt arrol kulon fotot is, s ide folrakom. eloszor marhara orultem neki (MINDEN valtozas jo, most ma' annyira nem tetszik, de nem baj, ez csak motival arra, h egyszer (=hamarosan) rovid legyen.

    yves feladat lesz, varjanak turelemmel, ne surgessenek, keeeeeerem, nyugalomra van szuksegem, kerem a repulosot, elalelok, nem birom, eleg!...
    szoval lesz mingya'. agyo

     
  • At 5:56 AM, Blogger iszting said…

    fuuuuuuuuuuuuuu, eccerre posztoltunk s urral, megyek, rohanok a blogjukra, aztan majd reagalok ezekre is.

     
  • At 8:05 AM, Blogger srac said…

    sztem legyen uj blog.
    asszem.
    talan.
    de lehet, h jo ha marad ez...
    szal, ha ram hallgatsz ugy csinalod, ahogy jol esik..

     
  • At 12:48 AM, Blogger Virtualista said…

    Hm, na jó pisilős eszmefuttatást befejezem, valószínűleg inkább az én ittas állapotom miatt feltételeztem a haslepisilést, viszont javasolok egy érdekes linket, ami egy olyan eszközről szól, ami lehetővé teszi nők számára az állva pisilést. Már csak a slicc kell minden ruhára:

    http://www.p-mate.com/eng/product.html

    Én egyszer kaptam ilyet, és talán egyszer ki is próbáltam, de nem hagyott bennem mély nyomot. Mindenesetre vicces kis eszköz.

     
  • At 4:20 AM, Blogger iszting said…

    kitol kaptad?:-)
    na, jol osszezavarnak maguk, ezert meg mindig nem tom, legyen-e uj blog. tovabbi szavazatokat (termeszetesen nem ugyanazoktol, hanem uj emberektol:-) szeretettel varok.
    dora, egy masik blogon feltett kerdesedre itt valaszolok, megiscsak, ha mar ilyen ginekologiai melysegekig mereszkedtunk, legalabb legyen a sajat blogomon.(magat utanzom, bar lehet, h amit szabad a doranak, nem szabad a kis isztignek, az a 10 ev megiscsak nagy ido) szoval kicsit zabos vagyok a doktorurra, nem segitett olyan nagyon, aszongya pl.:h szedjek fogamzasgatlot(!), dehat az csak a tunetet szuntetne meg, majd hulye leszek foloslegesen tulhormonozni magamat. meg, h menjek el laborvizsgalatra hetfon, az mondjuk jo, legalabb kiderul, most hogy allnak a sargatesthormonok. meg meg azt, h terhes azert lehet(!), h lehetek, inkabb azzal van a baj, hha leszek, nem tud megtapadni majd a magzat, na es akkor kell majd ujra azt a gyogyszert szedni,amit ezek szerint mar fel eve foloslegesen szedek. most akkor abba is hagyom. mindezeket 6500ft-ert mondta meg.
    hat ennyi. es most mar mindenki tudja, kerlek, majd reagalj valamit, h kicsit kevesbe erezzem hulyen magam, amiert mindezt leirtam ide:-). na csona!i

     
  • At 4:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    sztem legyen új blog. így külön tudod választani a tudományos munkásságodat, és a privatelife-kisszíneseket.
    amúgy nőgyógyász-témában az a kedvencem, amikor vizitdíjért megnézi az ember leleteit, és azt mondja, minden rendben van. (a mostani dokim hálistennek nem illen.)

     
  • At 5:45 AM, Blogger Virtualista said…

    Hat ez a nogyogyi dolog nem valami megnyugtato. En azert tenyleg ajanlanam a devait neked meg, bar persze o sem hibatlan, de hatha. De gondolom vard meg a hetfoit, es aztan meg meglathatod. A norveg ut se segit biztos, a lenyeg, h ne nagyon parazz rajta, azt erzem, hogy eleg sok paraznivalod van mostansag, es csak orlodol itten, ami nem jo, tobbek kozott a hormonoknak sem. Amugy devai lombikos jeloltjeitol hallottam, h a sok voros hus es a keves, rendszeres kocogas jot tesz a hormonoknak. Na ezt a ne parazz rajta dolgot visszavonom, persze h parazol rajta.
    Mit fogsz tenni?
    Amugy nem termeszetellenes h leirtad, tudod ebben a korban mar nem ciki ilyeneket megbeszelni. ;)) Ja, csak en vagyok ilyen idos???
    Megnezem merklik mit hablatyol a hollosys blogrol.

     
  • At 5:51 AM, Blogger iszting said…

    kedves lyanyok,
    koszonom a reakciokat!
    hat, dora, en sajnos vegetarianus vagyok, persze, soha ne mondd, h soha. asszem, most eppen rohannom kene, majd jelentkezem ujra.
    csona

     
  • At 4:26 PM, Blogger Salamonz said…

    hmm, nem is tudom mit mondhatnek, de azert feltetlenul ugy ereztem nekem is reszvetteljesen ide kell kalimpalnom. ez persze nem segit tudom am.
    talan majd holnap...
    csok!

     

Post a Comment

<< Home